fredag 30 mars 2012

Månadsredovisning

Då har det snart gått lite drygt en månad med den här bloggen. Tror jag. I vilket fall som helst så är det snart slut på mars och april tar vid. 

Påskhelgen är fullbokad i Stockholm, med spelningar på Kafe 44, Gula Villan och så klart den enorma händelsen Pretty Shitty Kjell 3.

Under den gångna månaden har jag fått recensera Pulver City och Suffer the Pain, vilket var kul. Nu såg jag att det droppar massa slask från himmelen. Det var inte kul. 

Som jag skrev i första inlägget så finns det inga speciella planer på vilken riktning bloggen ska ha, förutom att det ska handla om punk och sådant som ligger nära. I den mån jag orkar kommer jag fortsätta leta efter spelningar och hoppas så klart på tips (framför allt till facebooksidan). Det har blivit ganska många visningar av bloggen – många fler än vad jag trott och hoppats, så jag kommer att fortsätta med det hela.

Avslutningsvis då: fortsätt maila in om era nya band och era favoritband och fortsätt att skicka in recensionsmaterial om ni vill ha publicitet. Har ni något annat på hjärtat så maila om det också. Till er som har hört av sig och inte fått någon respons – försök igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar